dimecres, 18 d’abril del 2018

Siguès feliç




        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.

Jo els divendres hem despert a les 7 com sempre, arribo a classe a les 8, surt a les 14h, arribo a casa, faig de dinar, com i em centre en els meus deures o estudiar fins les 17.30h que arriba l'hora d'anar a l'autoescola, estic una estona fins a les 19h, per que em arribo a atabalar molt, surto i vaig a buscar la meva millor amiga Mònica, vam quedar en algun lloc i ens anem a fer un cafè fins a les 20: 30h que és com més o menys arribo a casa, entro, vaig a la meva habitació, recogo meu pijama i me'n vaig a la dutxa, en sortir em vist em penso i una estona em poso amb el mòbil, m'aixeco, em faig de sopar i em torno al meu llit, sòl veure moltes sèries en Netfilx, encara que la major part em quedo adormida.
 Els dissabtes són mes diferents, els dissabtes em sòl despertar això de les 10 o 11 sòl estar al llit fins això de les 12 o 12: 30h, m'aixeco em vaig al bany, faig les meves necessitats, surto i em vaig a esmorzar, de vegades sòl anar amb la meva millor amiga a esmorzar fora, prendre un suc de taronja o un napolitana.
Això depèn dels dies, per les tardes de vegades solem quedar amb uns amics, solem anar a munta-sio o algun costat.
Els diumenges són mes tranquils, així o me'ls pas tot el dia a casa fent ajudant a netejar la casa amb la meva mare o sòl netejar la meva habitació i treure tota la roba que cal rentar, els meus findes de setmana solen ser molt tranquils, ens sòl fer plans, sempre dic que el planejat surt sempre malament, que és millor viure aquest moment inesperat que esperat.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opinió personal              Explica si trobes que la  tauromàquia  s'hauria de prohibir i per què. Recorda que per defensar la t...