dimarts, 20 de febrer del 2018

Futur...


Resultado de imagen de futur

   1. Fes una entrada on expliquis el que t'agradaria fer en el teu futur. Penja imatges també que hi facin referència.

M'agradaria obtenir el meu titulació, una de les meves metes és seguir en el sector d'administració i màrqueting,
Després d'haver tret el meu carnet de conduir, és seguir estudiant sobre administració amb un grau mitjà. Als 25 anys, ja que haure obtingut el meu carnet, i el grau mitjà, i si déu vol, també la del superior, ja sabria com anar més en aquest sector i obrir una botiga de roba o crear alguna empresa familiar així per a la següent generació de la meva família. No m'agrada planejar les coses de moment, ja que encara tinc temps per pensar en el que vull ser de veritat a ser mes gran, tendre temps per aclareix els meus dubtes i poc a poc, anar aconseguint el que vull ser a la vida, mentre tant, he d'aclarir les meves idees


Resultado de imagen de futuro indeciso

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opinió personal              Explica si trobes que la  tauromàquia  s'hauria de prohibir i per què. Recorda que per defensar la t...