dijous, 2 de novembre del 2017




https://78572f6f-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/catalapacfgs/2-5-1-propietats-textuals-exercicis/ctext91.JPG?attachauth=ANoY7cr4BBMGx9wMZ2tPFwrETIPP7qhsQ0RHUj8MmEWyS1FoWcA7PW1PF7IEMbUcxiJb2ojwa6In6wMlkeN5l8csw7-uYWlPRA5SBXCzZIYitai5UGeAPGwvrIT1fKFxS0eUJ35xxUQIczdO-yqYoIVmjYdjO6pSE56OAiUDDjg5BO89HozI9pVHzuz3yV2TIgKNd3jCNhV3yIfmvxcL3GLZ_gkMOhDVTtA5nU8JGujRe_YWzM-UJIr_1Ifw0wBL6ONkZBP1tsUb&attredirects=0

La història que explicaré és inquietant,és certa, jo treballo a Vic,i visc a Santa Coloms de Farners. El dia 7 de febrer vaig sortir de treballar a quats de tres de matinada i vaig agafar l'Eix Transversal com faig sempre. Estava a l'altura d'Espinelves, després d'un revolt.Vaig veure un senyor dret al costat de l'autovia com, fes autoestop. No em vaig aturar, no agafo mai ningú i menys de nit.


I Ja feia una estona que l'havia deixat endarrere, després de passar un túnel. Vaig mirar pel retrovisor i vaig tenir un dels ensurts més besties de la meva vida..Al seient del darrera, somrient, hi havia aquell home que feia autoestop i vaig fer una frenada i vaig aturar- me al marge vaig sortit cotxe, i disparat del cotxe i, ja era fora vaig veure que aquella persona ja no hi era i havia desaparegut.


 L'autovia estava completament deserta i vaig agafar tant por que no hi he tornat a passar més a la nit. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opinió personal              Explica si trobes que la  tauromàquia  s'hauria de prohibir i per què. Recorda que per defensar la t...